♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ  به نام خالق فروردین همان که با خلق فروردینی  ها مهربانی را بر دیگران تمام کرد به نام تو که زاده ی فروردینی به نام این همه احساس ....  ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب
ما را در سایت ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 16:57

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُواالذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ به نام خالق فروردین همان که با خلق فروردینی  ها مهربانی را بر دیگران تمام کردبه نام تو ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 ساعت: 22:25

سلام نفسمامروز صبح زود با خاله مهسا اینا و مامی رفتیم یه سفر پنج روزه...بابا نتونست بیاد..چون کار داشت...سر راه رفت تا سلفچگان برف شدیدی میامد...اما کم کم ابرها رفتن و افتاب شد...ساعت حدود دوازده ظهر رسیدیم اصفهان و مستقیم رفتیم خانه معلم...ناهار ارخوردیم و یکم استراحت...بعد رفتیم کلیسای وانگ...هوا فوق العاده بود..بهاری ...درحالیکه اراک داشت برف میامد...بعد از اون رفتیم سی و سه پل...و بعد از اونم رفتیم میدون نقش جهان...خلاصه که حسابی خسته شده بودیم..بعد اینجا رفتیم هتل...شام خوردیم و خوابیدیم...صبح زود حدودای هفت و نیم بیدار شدیم ...و بسمت شیراز راه افتادیم..حدودای نه صبح بود...اما تو یکم سرفه میکردی..نمیدونم حساسیت بود یا سرما خوردی ...اصفهان تا شیراز شش ساعت بود..اما حدود دو ساعت پاسارگاد ایستادیم...یکم طولانی گذشت...رفتیم خانه معلم ...یکم استراحت...بعد مقبره حافظ شیرازی...اینجا همش حرف این بود که فردا قراره شیراز باروون شدیدی بیاد و سیل راه بیافته...و همه مدارس اونجا را زودتر تعطیل کردن...و اما اراک حسااابی برف اومده بود...شاخه های درختها شکسته...هفتاد و پنج سانت برف...بابا زنگ زد و ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب
ما را در سایت ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 23:12

سلام عشقماینروزام میگذرهاما تو دقیقا دو هفته یکبار میری دکتر..کلا همش در حال خوردن انتی بیوتیکی...پریشبم از گوش درد از خواب پریدی و گریهههه..تو این پنج سال و اندی هیچوقت گوش درد نگرفته بودی...که به میمنت مدرسه اونم گرفتی...دیروز نفرستادمت مدرسه و رفتیم دکتر..و دکتر گفت گوشن عفونت کردهو اما یه کانال هست عکسها را فتوشاپ میکنه...منم عکس یکسالگیتو فرستادم تا فتو کنه...اما بابا زد تو ذوقم و گفت افتضاحهاینو دادم.این شد...میخواستم ظاهرش کنم..اما بابا که گفت بده...پشیمون شدم فعلا ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 141 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 23:12

سلام گلم اینروزام میگذره با پیش دبستانی رفتن تو... و اینکه گاهی اوقات صبحها دوست نداری زود بیدار بشی... شبها دوست نداری زود بخوابی... و اینگونه میگذذذرررررددد.... این جای پای گل پسرم صبح در راه رفتن به مدرسه اینم دستخط خوشگل گلم در مدرسه.. تازه هزار افرین و برچسبم گرفته و مربیشون گفته بود تو خونه هم یکصفحه تمرین کنین... و رادین ما یه خط و نیم نوشت... و خسته شد... اصرار و قربون صدقه مادرانه هم موثر واقع نشد... بهش گفتم رادین جون مامان یه خط دیگه بکش (بنویس) دیگه بسه... و رادین ما یه خط کشید و گفت بیا اینم یه خط... و اینم اولین نقاشی خشن رادین... اقا دزده...(سوم بهمن) و اما اینم برف دیروز... و اما امروز... رادینی ما امروز میخواست از تو کشوش مدادشو در بیاره خیلی عجله کرد و ماشین حساب از تو کشوش افتاد زمین و شکست... و حالا بابا مشغول درست کردن ماشین حساب شد... بابا داشت ماشین حساب رو میبست که صفحه شیشه ای ماشین حسابو تمیز کرد و بعد پیج های اونو بست... یهو رادین گفت چقدر خوب شد ماشین حشابو شکستم.. لااقل شیشو تونستیم از داخل تمیز کنیم... رادین: من و بابا: اینم ماشین حساب داغون شده... ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب
ما را در سایت ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 117 تاريخ : جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 17:08

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ  به نام خالق فروردین همان که با خلق فروردینی  ها مهربانی را بر دیگران تمام کرد به نام تو که زاده ی فروردینی به نام این همه احساس ....  تـــو را بــه رخ تمـــــامــ شــقایقـــــــها میکشـــم و میگویــــم تا *پســـــرمــ* هستـ ـ ـ ـ زندگـــــی باید کـــــرد..     2 بهمن---70 ماهگی نفس خان سلام عشقم هفتاد ماهگیت مبارک و اما روز 29 دی روز هوای پاک بود.. مربیتونم گفته بود هر کس یه کاردستی درست کنه و بیاره.. اونروز بردنتون پارک ملت سر هپکو... و اما اینم یه نقاشی با معنی از تو کره زمین و پرچم ایران و اس راییل...اونطرف کره زمین خورشیده یعنی روزه..و نقطه دیگش ماه داره یعنی شبه... و اما کلکسیون پاک کن و تراش رادین در این چند ماهه..البته بعضی هاشون نیست هنوز تو عکس فدای تو باهوشم بشمممم من ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 179 تاريخ : جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 17:08

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ  به نام خالق فروردین همان که با خلق فروردینی  ها مهربانی را بر دیگران تمام کرد به نام تو که زاده ی فروردینی به نام این همه احساس ....  تـــو را بــه رخ تمـــــامــ شــقایقـــــــها میکشـــم و میگویــــم تا *پســـــرمــ* هستـ ـ ـ ـ زندگـــــی باید کـــــرد..     8 بهمن-برررف سلام گلم امروز جمعه بود و حسااابی برف بارید.. طوری که فردا مدرسه ها تعطیل شدن... ساعت دوازده ظهر رفتیم کوه گردو... خوش گذشت.. ادم برفی هم درست کردیم... رادین در حال وداع با ادم برفیش ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب
ما را در سایت ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 141 تاريخ : جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 17:08

سلام نفسم یلدات مبارک ان شاا.. صد تا شب یلدا را ببینی عشقم... و اما روز سی ام مدرستون واستون جشن یلدا گرفت... و منم که اومدم مدرسه تا تغذیه گرمی که سه شنبه ها بهتون میدن را بگیرم.... شانس دوربینم تو کیفم گذاشتم... خلاصه که ازت عکس انداختم... البته مدرسه هم انداخته که ده تومنم ازمون گرفته تا ظاهر کنه... و اما عکسهای اتلیه امون... و یه عکس کریسمس... همون شبم مهمون خونه مامی بودیم... خاله افسانه و مهدیه و ماندانا هم امدن... و تو ساعت ده خوابیدی با یکساعت تاخیر روز هفده آذر هم رفتیم شمس العماره... و  و اما اینم توپ جنابعالی...ببین کجاااسسسسس و اما پسر خاله ها.... ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 333 تاريخ : سه شنبه 7 دی 1395 ساعت: 4:54

سلام عشقم بگم برات از 14 آذر که ناراحت اومدی خونه از مدرسه... حالا علتش چیه؟؟؟ گفتی عبدی که پیشم میشینه وسط درس کلاس منو هل داده وسط کلاس... و مربی شما که خیلی هم جدی هستش تو رو دیده که وسط کلاسی... علتشو نپرسیده... فقط بهت گفته بی تربیت برو سر جات... و تو غصه تموم عالم افتاده بود تو اون دل کوچولوت که شما خانم به من گفت بی تربیت... اخه تو خیلی بچه خوبی هستی بیشتر مواقع ستاره میگیری چون بچه خوبی هستی... واسه همین واست سنگین تموم شده بود... شب موقع خواب گفتی خوابم نمیبره خیلی ناراحتم.. گفتم چرا؟؟ و بازم گفتی چون خانم بهم گفته بی تربیت... صبح فرداش به مربیتون گفتم..اونم یه لبخند زد و گفت از بس بچه مثبته و تا حالا نشنیده...و من چیزی نگفتم روز 17 آذر با سامیار رفتیم آتلیه.. یه عکس پنج نفری با مامی انداختیم... و من و تو یه عکس یلدا... سامیارم یه عکس یلدا و یه کریسمس... این عکسو مامی از دور با گوشیش ازت انداخته... و اما دیروز که پنجشنبه بود از صبح رفتیم هپکو پیش مامانجونت که پاشو عمل کرده و نمیتونه کاری انجام بده... تو هم عصرش با بابا رفتی مسابقه فوتبال شهرداری اراک . نقش جهان اصفهان و متاسف ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب
ما را در سایت ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 206 تاريخ : جمعه 19 آذر 1395 ساعت: 15:15

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ  به نام خالق فروردین همان که با خلق فروردینی  ها مهربانی را بر دیگران تمام کرد به نام تو که زاده ی فروردینی به نام این همه احساس ....  تـــو را بــه رخ تمـــــامــ شــقایقـــــــها میکشـــم و میگویــــم تا *پســـــرمــ* هستـ ـ ـ ـ زندگـــــی باید کـــــرد..     روز دانش اموز سلام عشقم روز دانش اموز پنجشنبه بود که مدرسه تعطیله.. روز شنبه ی مراسم مختصری واستون گرفتن و ی کادوی کوچولو هم مدرسه بهتون داد... ی جوراب و یه شکلات... ض ♥ رادین♥جوانمرد کوچولووووووو♥...ادامه مطلب

برچسب : روز دانش آموز,روز دانش اموز چه روزی است,روز دانش اموز مقاله, نویسنده : fradinazizam3 بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت: 18:40